|
Обладнання


(067) 624 19 04

Сервіс PoliceCam

Телефон сервісного центру:

096-495-27-10

Правила прийому обладнання на ремонт

Ремонт виконується на території сервісного центру по пред'явленню обладнання.

Всі транспортні витрати, зобов'язання і ризики по доставці негарантійного обладнання в сервісний центр і назад несе клієнт. При гарантійному ремонті витрати з доставки несе сервісний центр.

Якщо при відправці обладнання в сервісний центр транспортною компанією за рахунок сервісного центру, за результатами діагностики буде виявлено, що обладнання підлягає негарантійний ремонту - вартість доставки буде включена у вартість ремонту.

При виявленні стороннього втручання в роботу пристрою, ремонт класифікується як не гарантійний.

Адреса сервісного центру

  • м. Київ, вул. Солом'янська, 5 (станція метро «Вокзальна»)
  • НОВА ПОШТА Киев, відділення №55
    Отримувач: Газізуллін Дамір Вакільович, тел. (067) 621-68-87

Важливо при передачі обладнання

  1. Наявність квитанції - Заповніть і прикладіть до обладнання прийомну квитанцію з угодою. Передача обладнання особисто або транспортною компанією в Сервісний Центр здійснюється тільки з правильно оформленим бланком прийомної квитанції.
    Для прискорення проведення ремонту просимо максимально докладно описати несправність.
    Заявки без опису несправності в роботу не приймаються!

    Приклад заповнення бланка   PDF
    Завантажити бланк для заповнення   PDF   RAR

  2. Наявність Гарантійного талону - Надайте копію або оригінал гарантійного талону, виданого при покупці.

  3. Наявність номера ТТН - При відправленні обладнання Новою Поштою, прохання запам'ятати або зберегти номер ТТН (товарно-транспортної накладної). Надалі, за даним номером клієнт зможе уточнювати - на якій стадії знаходиться ремонт саме його обладнання.

    Де знаходиться номер ТТН

Обладнання приймається на технічне обслуговування або ремонт після зовнішнього огляду і, якщо буде потрібно, підтвердження наявності дефекту. Маркування, комплектність і зауваження до технічного стану обладнання фіксуються в прийомній квитанції в момент прийому обладнання.

За умови, що ремонт не гарантійний, сервісний центр приступає до ремонту обладнання після підтвердження оплати. Оплата здійснюється клієнтом на підставі рахунку сервісного центру. Умови і строки оплати вказуються в рахунку.

Строки ремонту

Для обладнання на гарантії - до 14 днів.
Для негарантійного обладнання - за домовленістю.